Jeugdtheaterdagen stopt als collectieve campagne

Ruim tien jaar geleden werden de Jeugdtheaterdagen in de herfstvakantie als collectieve campagne ingezet ter promotie van het Nederlands jeugdtheater. Het streven was om een vergelijkbare status als de Kinderboekenweek te verwerven. De realiteit is dat het gewenste niveau in de afgelopen jaren niet bereikt is en dat zeker de laatste jaren het draagvlak en de participatie voor en in deze campagne afbrokkelt. Het Bureau Promotie Podiumkunsten stopt daarom na 10 jaar met de organisatie en coördinatie van de landelijke campagne in de huidige vorm. In samenwerking met de sector wordt gewerkt aan een nieuw concept om jeugdtheater meer top of mind te maken. Het genereren van meer media-aandacht (waaronder televisie) voor jeugdtheater is daarbij een belangrijk speerpunt.

Lees ook:Theaterinstituut verder als museum
Lees ook:Nominaties beste marketingcampagne theater bekend
Lees ook:NAPK wordt netwerkorganisatie
Lees ook:10.000 deelnemers Vier Het Leven
Lees ook:Orkater’s Breaking the news heeft beste campagne

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>