Cultureel hart Amsterdam krimpt

Sinds 1 januari 2013 is het Amsterdam Uitburo gefuseerd met het Amsterdam Toerisme en Congresbureau (ATCB), Amsterdam Partners en Amsterdam InBusiness. Alle organisaties vallen nu onder de noemer Amsterdam Marketing. Daarmee verschuift de focus op cultuur van het AUB naar toerisme.

De Ticketshop aan het Leidseplein blijft bestaan, maar met een kleinere bezetting. Ook de openingstijden zijn veranderd. De Ticketshop is nu dagelijks geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Het Amsterdams Uitburo ging eerder al een samenwerking aan met het ATCB vanwege de grote toeristenstroom in de binnenstad.

Foto: Theaterkrant.nl  

Lees ook:Ticketshop Leidseplein sluit
Lees ook:Tentoonstelling theaterfotograaf Van Lingen
Lees ook:Van naakte studenten en cultuur
Lees ook:Nu ook auditieronde Adams Kleinkunst Festival te bezoeken
Lees ook:Westergasfabriek krijgt theater

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>